неділя, 18 жовтня 2020 р.

Використання Kahoot! у навчально-виховному процесі

 


Одним із способів підвищення активності учнів на уроці та їх зацікавленості є організація атмосфери змагання.


За допомогою сайту Kahoot! є можливість організовувати як на уроках так і в позаурочний час інтелектуальні вікторини (надалі Kahoot або ігри). Саме вони і будують атмосферу змагання.


Ідея цих вікторин полягає в тому, що учні одночасно відповідають на одні і ті ж запитання, змагаючись один з одним. Підсумком є рейтинг найкращих результатів.


Види Kahoot



Пропонуються наступні види Kahoot:

Quiz (вікторина) - змагання, в якому учасникам пропонуються запитання з варіантами відповідей, серед яких одне чи декілька правильних.

Jumble (переміщення) - змагання, в якому учасники повинні розставити фрагменти відповіді у потрібній послідовності.

Discussion (обговорення) - дозволяє поставити одне запитання на обговорення.

Survey (обстеження) - проведення опитування аудиторії з метою подальшого опрацювання отриманих результатів.


Створення Kahoot



Для того, щоб на сайті kahoot.com користуватися бібліотекою готових ігор та створювати власні, необхідно зареєструватися (можливе використання облікового запису Google). 


Не залежно від того, який Kahoot створюється, на першому етапі створення пропонується задати:

Title - назва (тема) змагання, дискусії чи обговорення.

Description - короткий опис.

Visible to - хто буде бачити. Пропонуються варіанти: "тільки я" та "усі". Варіант "усі" означає, що цей Kahoot можуть використовувати інші облікові записи сайту Kahoot!.

Lenguage - мова даного змагання, дискусії чи обговорення.

Audience - аудиторія. На учасників з якого рівня закладу розрахований даний Kahoot.

Credit resources - посилання на ті джерела, звідки використано матеріали.

Intro video - адреса відео з YouTube. Це відео буде відтворюватись під час реєстрації учасників у вікторині, обговоренні чи голосуванні. Відео відтворюється доти, доки іде реєстрація учасників.

Cover image - зображення на обкладинці. Коли реєстрація учасників закінчується і натискається "Розпочати", на екран виводиться тема змагання та, в якості фону, зображення чи відео YouTube, яке зазначено у даному полі.

Кнопкою "Ok, go" закінчують створення Kahoot та переходять до додавання до нього запитань.

Немає коментарів:

Дописати коментар